Done.

Premiären är avklarad.
Vi klarar det.
Nu är det bara att njuta och ha kul.
Men först ska jag vara bakis. Och åka till Lund, tydligen.
Och möjligtvis ha en smula ångest över att premiärfesten direktsändes på STeve och jag lekte någonslags jävla kvasiprogramledare som svor och drog plumpa skämt hela kvällen. Ser jag en kamera är jag där på fem sekunder. Så är det bara.
Men jag vet inte hur mycket ångest man ska ha över att man varit full låtsasprogramledare på SSteve. De (två) personerna som kollar på STeve en torsdagsnatt borde skaffa sig ett liv. Verkligen.
Godnatt.
Eller godmorgon.
Eller ontihuvet.

Kolla
här vad de andra tyckte!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du kan skaffa dig ett liv. Gah! Och vi var minst tre!

2007-10-19 @ 11:53:34
Postat av: Linnea.

Haha! Faaaan. Och helt nyktra också.
Jag får mer och mer ångest över min programledarinsats igår ju nyktrare jag blir och ju mer jag inser att den där kameran faktiskt var på och att mitt svärande och mina tråkiga skämt gick ut till alla i Lund som hade tråkigt och tittade på SSteve igår (och då måste man haft jävligt tråkigt eller tentapluggat måske?).
Hjälp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback