Kort rapport.

VILKEN DAG!
  1. Analysera Tjechovs Måsen på Scenskolan med Birgitta Vallgårda (bland andra) och diskutera Konstantins och Arkadinas förhållande och Konsten vs. Livet och Masja och Konstantin och Nina och Trigorin och alla de andra till döddagar är ju fullkomligt, med Anders Mårtensson(ellervaddetnuärhanheter)röst: ja fullkomligt, FANTASTISKT!
  2. Fika med tantflickorna i vår lilla revolutionära grupp och dryfta Revolutionen, Måsen, Kärleken och Greys Anatomy, kan inte annat än att bli fullkomligt, ja fullkomligt, fantastiskt!
  3. Åka till Lund packa ihop alla grejer från Steve och köra till Mejeriet och flytta IN! SÅ JÄDRANS NAJS! Stämningen på topp. Underbart vacker dag med sol och bygga scenografi och allt bara klaffar och lysröret, lysröret för tusan! Glömma bort att äta och sen äta och sen tillbaka och sätta ljus och riggariggarigga och få ljud och allt blir så sjukt bra och sen köra bilen hem till Malmö och vara hemma alldeles för sent och ska upp alldeles för tidigt men OJ vilken bra dag! Fullkomligt, ja fullkomligt, FANTASTISK!
  4. Gaffatejpen. Får en alldeles egen punkt. Fullkomligt, ja fullkomligt, fantastisk!
Kreativiteten har flödat och humöret och vädret har varit på topp. Det har varit så fint. Dagar som idag...
Fullkomligt, ja fullkomligt, FANTASTISKA!

Nu är det vecka 42.
42.
42.
42.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fullkomligt, ja fullkomligt fantastiskt. Jag vill analysera Måsen i hundra, ja hundra timmar till. Möjligen över en fullkomlig, ja fullkomlig DUBBEL cappuccino.

Postat av: Linnea.

jag tror jag kan komma på hundra, ja hundra tillfällen vi kan fortsätta diskutera den, på espresso house över en dubbel, ja dubbel, cappuccino.

2007-10-16 @ 08:48:18
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

Bara 9 veckor kvar till jul! O en månad till Wapnö julmarknad. Åh! JUL! Ihh va glad jag blir! Världens bästa blogg med veckonummer.

2007-10-16 @ 12:02:38
Postat av: Anonym

Det var från mig. Fast det kanske inte var så svårt att förstå.. :)
.y

2007-10-16 @ 12:03:26
Postat av: Lördagspunk

And that anchor there in the middle? Somebody lost it, surely.

2007-10-16 @ 18:36:39
URL: http://104kurchatovio.blogspot.com
Postat av: Konstanze

Har du kommit in genom nålsögat? In på den SCENskolan?

2007-10-16 @ 20:18:51
URL: http://kulturnorden.blogg.se
Postat av: Linnea.

ylva: aj know. jul. well. jag känner mig inte lika exalterad över det i år som jag brukar göra.
lördagspunkarn: yep. that anchor surely is lost.
konstanze: nejrå. vi läser teatervetenskap c där, duger en liten stund iaf. :)

2007-10-17 @ 22:55:48
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback