Linnea is tjäning en timme på ett eller annat sätt, tydligen, men undrar mest hur skånetrafiken is dealing with it?

Rubriken från Facebook (såklart) som jag tydligen hade sinnesnärvaro nog att besöka när jag kom hem vid tre inatt. Mycket att fundera över, men det jag väljer att fundera över sådär mitt i natten är hur skånetrafiken hanterar omställningen från sommar- till vintertid. Jag tycker det är underbart. Och jag undrar varför jag undrade över det så mycket? Och när jag tänker efter undrar jag fortfarande hur skånetrafiken hanterade det.
Skånetrafikens vägar äro outgrundliga.
Det blev inga trista bakisaktiviteter så som tevetittning utan istället tog jag, Sofi och Elin en sväng bort till Dammfriskolan för att titta på när Going, Going, Gone spelar in ny skiva. Vi konstaterade att det var lite som en roadtrip i sin egen stad, fast på ben istället för bil. Det var fin höstpromenad och det var fin musik. Det kommer att bli så bra.
Sen blev det hemgjort kardemummakaffe och vaniljdrömmar (köbe) med SS och F och pôjkarna i Miami Ink. Fint som snus.

image434
Henning (fin man).
(Och nu sitter Fanny bredvid med en gitarr och improviserar ihop en sång till mig. FIN vän!)

Kommentarer
Postat av: Frida

Folk som heter Fanny är nog automatiskt bra. Imorgon kommer min Fanny!

Postat av: Ikkan

Jasså, nu e det bara Henning som e going, going, gone ller!? :-( *putt för att hon inte fick va med på bild*

2007-10-29 @ 12:41:27
Postat av: Linnea.

Fannyfolk är fina. En gång fanns det en vän som kallade mig för Fanny, hoppas att jag fick ta lite del av den finheten iom med det. Fast ingen kallar mig Fanny längre, sen han dog. :(

Erika: Men. Jag skrev ju att vi kollade in när Going, Going, Gone spelade in, vilket ju betyder hela bandet. Sen var det ju lite svårt att få en bild på alla tillsammans eftersom ni satt utplacerade i små bås över hela aulan och för estetiskens skull satte jag bara in en bild ist för en bild på varje person, fålåt. :)

2007-10-29 @ 13:11:47
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

Va fint. Det kommer jag ihåg. Han var bra. .y

2007-10-29 @ 13:36:45
Postat av: Henning

Erika, du är med på bild på vår egen blogg, klicka på länken och se alla fina bilder från inspelningen.

2007-10-30 @ 14:25:34
URL: http://goinggoinggone.wiresportal.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback