Lista i brist på bevis.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Nej, men vi skickar fortfarande sms på varandras födelsedagar. Det ni.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Öh, ja?

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Jag kan inte minnas att några vitaminer varit inblandade i mitt liv när jag var liten. Förutom i frukt och grönsaksform då, men det gills väl inte?

4. Vad åt du senast?
Clementin. Satsumas om man ska vara petig. Det enda som behövs för en fungerande vardag. Minst tio om dagen.

5. Har du fått någon komplimang i dag?
Ja. I form av teaterpepp.

6. Har du varit med i en rättegång?
Japp, jag har vittnat.

7. Är du polare med grannarna?
Polare? Nej. Försöker hålla god stämning? Ja.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Jag skulle tro svenska och engelska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.

10. Senaste piercingen?
Senaste och enda i nosen när jag var aderton.

11. När åkte du senast bil i mer än 15 minuter?
När vi åkte på vår sydskåneroadtrip någon gång i september.  Men jag skall köra i fyra timmar på fredag. Ensam. Det skall bli ball. Inte.

12. Gay?
Inte jag men andra.

13. Har du däckat/spytt för att du har druckit?

Jepp.

14. Har du äggat någon?
Vau ei dei? Det skulle jag inte tro.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Eh, nej.

16 finns inte.
Ok.

17. Har du varit på stranden?
Jag är stranden.

18. Har du haft en stalker?
Det tror jag inte.

19. Minns du din/dina musiklärares namn?
Anita och Olof på låg- och mellanstadiet. Pia och Daniel på högstadiet. Pia igen på gymnasiet. Och någon annan som jag inte kommer ihåg namnet på. Biggan på folkhögskolan. Fina, fina Biggan!

20. Hur bra är din syn?
Mycket obra.

21. Har du varit på ett party?
Ett "party"? Kanske när jag var tolv. Men en och annan fest har man väl närvarat vid.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Tja, det beror på. Pigghaj skulle väl vara okej, men om det var vithaj skulle jag vilja sitta inne i en bur.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag är kär i din bror?
Och vem är du?

24. Har du varit utomlands?
Ja. Faktum är att jag är utomlands flera gånger i veckan.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Öh, ja?

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Alla är fina på sitt sätt.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan på grund av slagsmål?
Öh, ja? Men det skulle å andra sidan vara väldigt osannolikt att det överhuvudtaget skulle ske. Men det är en skrattretande tanke. Linnea slår ner bibliotikarien inne på SoL-centrum för att... För att... Ja, men för att!

28. Var är dina syskon just nu?
Den ena brodern är väl hemma i Staffanstorp antar jag och den andra skulle jag gissa befinner sig i Ugglarp.

29. Vad är den senaste drömmen som du minns?
Den är hemlig. Men drömmen som jag minns innan det minns jag för att Linn ringde och väckte mig och det var det första jag sa: "Jag drömde att jag fick vara med i en Norénpjäs, jag och Sara hade vunnit något så vi fick välja varsin pjäs att vara med i, Hamlet och en annan, Sara valde Hamlet och jag valde den andra."

30. Vem ringde dig senast?
Fanny. 

31. Vilken tid gick du upp i morse?
Tio kanske.

32. Vad ska du göra i helgen?
Ska gå på begravning. Sedan repareparepa.

33. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Hej på er kära skådespelare! Jag jobbar hela dagen imorgon , så det vore toppenbra (höll på att bli "porrenbra") om vi kunde ha kvällsrep? Hoppas det funkar, ta hand om er idag! Jag är jävligt stolt över er. :) Kram."

34. När var du riktigt sjuk senast?
När jag hade den där mässlingsthingsgrejsemojsen. Eller om det var en släng av syfilis?

35. Vilken kändis tog du på senast?
Det skulle väl vara den där Denison Witmer då.

36. Vad finns i din backficka?
En snygg röv. Moahahaha. Eller ja.

37. Har du färglinser?
Jag har helt vanliga genomskinliga linser.

38. Vad gjorde du klockan två i natt?
Kanske sov, kanske var vaken. Vet inte så noga nuförtiden. Det är liksom ingen skillnad.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar. Eller egentligen är det ju att sova. Sen vaknar jag. Om det inte redan är dag när jag vaknar, vill säga.

40. Vad ska du göra efter det här?
Gå och lägga mig.

Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback