Livet är röv, sen dör man. Men tack ändå.

Ytligt gnäll:
Vilken jävla pissdag, livet utan teatern och min dagliga dos AnnaTeoJon är inte vad det borde vara.

  • När jag vaknade imorse insåg jag att jag inte ätit på 22 timmar.
  • Sen åkte jag till Lund och det var väl i princip meningslöst (men viktigt, jag VET).
  • Sen åkte jag till Bilka och fick sitta i den värsta kassan.
  • På Bilka var det skitäcklig mat i vanlig ordning.
  • Jag skar mig på en jävla förpackning och blödde på handen hela eftermiddagen och kvällen.
  • Jag stressade inte när jag slutade för jag trodde jag hade sälle, men icke.
  • När jag insåg att well, jag är allena och tåget går om tio minuter sprang jag till hissarna, bytte om, struntade i att tvätta de äckliga händerna, sprang till hissarna, åkte ner och skrek "Mitt tåg går om 3 minuter!" för att de skulle släppa ut mig även om det skulle blinka rött, vilket det ju inte gjorde. Men:
  • Jag fick inte gå för jag hade glömt ställa upp min stol. EN GÅNG! Jag stannar alltid kvar och hjälper service och nu kunde de jävlarna inte ställa upp min stol, bara en gång! Jag åkte upp, blev så arg att jag började gråta.
  • Väntade på nästa tåg som var forsinket 9 minuter och frös ihjäl.
Ibland önskar man att någon bara kunde knuffa en framför tåget så man slipper ta tag i skiten själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför så dyster?

2007-10-24 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback