Nej, om man skulle ta och...

... gå och lägga sig?
Karlarna avlägsnade sig från lägenheten exakt 23.06.
Imorgon tar jag bussen till Lund 08.15 för att träffa de där karlarna igen klockan 09.00.
Vilket innebär att jag måste gå upp 07.00. (Jättetidigt!)
Imorgon skall jag infinna mig på stora Universitetet i stora akademikerstaden klockan 12.00.
12.15 om man ska vara akademikerpetig.
Jag tycker att det skall bli ganska kul.
Jag skulle bara önska att jag kände mig sådär börjaskolanförväntansfull. Ni vet sådär som man gör när allting är nytt och lite läskigt men ändå jättespännande och man är jättestudiemotiverad och tänker att "den här gången ska jag verkligen vara superambitiös och läsa allt och anteckna allt" fast man vet redan från början att man känner så bara just då men det skiter man i för man vet att det dalar efter ett tag och så njuter man för stunden istället. Ni vet?
Men jag känner inte så.
Känner att jag mest läser den här kursen baraföratt.
Baraföratt få 90 tjusiga högskolepoäng att glida runt på.
Och Mr.Loman är inte kvar heller.
Nej.
Nu är klockan 23.46 och jag måste gå och lägga mig.
Men sjukdomsperioden har vänt på dygnet och jag har gått och lagt mig 03.00 varje natt och vaknat runt 12.00 varje dag och jag är inte alls trött nu.
Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback