Nej.

Skräddaren säger nej.
Nej. Jag vill inte åka till Lund ikväll igen.
Nej. Nej. Nej.
Så här ser mitt liv ut nu:
Malmö-Lund-Malmö-Lund-Malmö-Köpenhamn-Malmö-Lund-Malmö-Lund-Köpenhamn-Malmö-Köpenhamn-Malmö.
Ikväll vill jag sitta i soffan och titta på teve. En aktivitet (eller icke-aktivitet) som jag inte ägnat mig åt sen förra veckan då jag kollade på TopModel.
Jag vill inte åka till Lund.
Jag vill inte dricka öl med studentteatern.
Men jag måste.
Fan.
Innan jag sov bort den här dagen (13-15) var det en helt annan och superbra dag. Vi ska nämligen läsa 12 hp på Teaterhögskolan här i Malmö fick vi veta på mötet imorse. Opa. Säger vi om det.
Men nu är det en helt annan och i stort sett bortslösad dag, som blir ännu mer bortslösad på grund av att jag sitter här och har ångest över att jag måste åka till Lund.
Jag vill inte åka till Lund.
Jag vill inte gå utanför dörren överhuvudtaget, för så fort jag gör det fryser jag jättemycket. Och det är för tidigt för raggsockar och lovikavantar säger de som fortfarande tror att det är september. Det är det inte.
Jag.
Vill.
Inte.
Åka.
Till.
Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback