Ouvertyr.

Nyss hemkommen från staden Lund.
Så jäkla nöjd.
Vi har fått vår vilja igenom och istället för att lägga ned Teatervetenskapen och istället för att fortsätta kriga med kåren vid vår sida och stämma universitetet (hur spännande det än hade varit) skall vi nu få läsa vår kurs på Teaterhögskolan här i Malmö. Hur ball är inte det?
Vi är så jäkla grymma.
Vår lilla kampgrupp med tantnamn (jag menar: Linnea, Astrid, Karin, Stina och Frida) fick mycket cred för att vi har orkat säga ifrån och för att det här blir början på något nytt för Teatervetenskapen.
Ja, vi är så grymma. Jag ska right away starta en grupp på Facebook som ska heta "Teatervetenskap Kandidatkurs- Vi som som vägrade ge upp".
Jag har dessutom ringt chefen och sett till att få ledigt när vi spelar (vilket would be 18, 19, 20 och 21 Oktober, på Mejeriet, alla dagar klockan 19, utom söndagen då vi spelar 16) samt, SAMT sett till att Vigge får komma på intervju nästa gång jag jobbar!
Den 13:e ser ut att kunna bli en riktigt bra dag på många sätt och vis.

Kommentarer
Postat av: spänk

Vad e det ni ska spela för nåt...jag vill komma å kolla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback