Ujujuj.

Vad arga vi blev när vi stackars fem ensamma teatervetare slängdes in i en grupp av hungriga och bestialiska littvetare som redan gått ett år tillsammans och som hatade både oss och Biffen Loman redan från första början.
Inga föreläsningar om teater.
Inga handledare som har något med teater att göra.
Buhuuu! Rickard! Kom tillbaka!
Någon gubbe (utan självdistans, typ Björn Ranelids borttappade bror): "Jaa, era C-uppsatser ska handla om litteraturen i östasien blablabla..."
Jag: "Ehe. Men. Jag tänkte ju skriva om den fria teatern respektive institutionsteatern i Sverige?"
Gubben: "Öhh, ja, men vi kan säkert få in teatern på något sätt. Man kan ju skriva om performance i Ghana?"
Jag: "Eyfugyomaddafakkabitchhofukkyo."
Sa jag inte.
Men jag var så arg så jag skakade efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder krasst? ja har aldrig hört det förut!
ja åk o hälsa på mig! kom till min födelsedag! bra, its a date!
puss

2007-09-06 @ 00:46:52
Postat av: astrid

fy fan vilken dag. cp är det enda ordet som sammanfattar alltihop. politiskt korrekt? kanske inte, men korrekt ändå..

Postat av: Frida

Ja! Björn Ranelid kan man lägga till också. Jag satt och tänkte Persbrandt, Stefan Sundström och Carl Johan Vallgren. Men Björn Ranelid sammanfogade de övriga tre!

2007-09-06 @ 21:21:34
URL: http://fridensliljor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback