Vanlig söndag.

Människan är ju ett vanedjur.
Därför är man åtminstone en gång i veckan, lämpligast kanske lördag eller söndag, ganska bakfull.
Det är jag idag. Denna gång med träningsvärk i armarna(!) eftersom jag hängde med männen och skatade igår. Det var alldeles förfärligt roligt men jag måste balanserat väldigt mycket med mina tre meter långa armar.
Sedan åkte vi hem och blev alldeles jättefina och drack kaffedrinkar och lyssnade på Miles Davis och satt i teakmöblerna och pratade om Britney (Jepp, där sprack den illusionen) och sedan gick vi på både Debaser och Kb.
Där blev vi kvar ända till stängning, vilket i sin tur innebar att jag var hemma vid fem. Och vid varje steg jag tog på vägen hem tänkte jag: "Aj. Aj. Aj. Aj. Aj. Aj." På grund av skovalet. Kanske även på grund av att det var precis så mycket (eller lite) min något, för stunden, begränsade hjärnkapacitet räckte till.
Idag är jag trött och trött är inte bra när man skall åka till Lund och repa från kvällen till sena natten. Trött är inte ens tillåtet. Trött är bannlyst och bakfull är ännu mer bannlyst.
Jag är absolut inte trött och verkligen inte bakfull.
Jag lider bara av sviterna från mässlingen.
Ja det gör jag.
Jag är bara väldigt, väldigt sugen på pizza och coca-cola. Det kan väl vem som helst vara. Kolla bara på de tjocka amerikanarna. De är sugna på pizza och coca-cola jämt.



Tro´t eller ej. De däringa fötterna är mina. Benen också. Lägg märke till att det lutar. Lägg även märke till att det är en ramp.


Några timmar senare. Bara andra skor. Kanske lite snyggare. (Shiiit, vad hon posar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback