At lave tirsdag.

Hade en jätteambitiös lista inför denna tisdag.
Kan väl inte påstå att sådär jättemycket har blivit avklarat på densamme. Den mesta tiden har faktiskt gått åt till att surfa runt på Lunds Universitets fantastiskt dåliga hemsida och CSN och studera.nu´s dito enbart för att åtminstone försöka styra upp framtiden. Framtiden är ändå faktiskt ganska uppstyrd må jag säga, ambitionerna finns där, lite sämre är det med 90 färdiga högskolepoäng. Fattas 15, vilka ska klaras av till den 15:e juni som är kompletteringsdatumet för utbildningen jag vill söka.
Annat jag skulle göra idag var att plugga (will come) och kolla upp tatueringsstudios så att jag kan göra den där förbaskade tatueringen jag tjatar om hela tiden.
Imorgon är det Danko Jones på Kå-Be, men vad som är än viktigare är att det är
Omar på Kå-Be som förband! Jiihaa! Om man får lov att skryta lite är det alltså vänner som spelar förband till annat band som jag inte lyssnar på. Men vill jättegärna gå bara för att få kasta upp Bilkainköpta Maxitrosor på Lipan, som vi kom överens om. Då måste jag bara köpa Maxitrosor size XXL på jobbet imorrn samt köpa jättedyr biljett till själva konserten. It would´ve been very fun indeed. Har även fått ledigt på torsdag så jag skulle kunna festa till det lite imorrn. Åker hem till Falkenberg över helgen. Det ska bli fantastilastiskt! Det borde vara olagligt att träffa sin familj så sällan som jag gjort det senaste. I julas var sista gången jag träffade den halländska delen av la familia. (Konstigt uppbyggd mening?)
Ja. Ni ser själva vad tråkiga och ytliga mina bloggar har blivit efter att jag börjat skriva dagbok. Dagbok är det bästa ever. Fattar inte att jag inte provat tidigare. Det mest intressanta hade väl varit att skriva in något här som går att finna i skrivboken för när jag läser vad jag skrivit där så inser jag att jag är rätt smart och rolig och till och med klok.
Här hemma rullar Sex and the city-boxen igen. Annas tur att vara sjuk. Jag blir knäpp. Knäpp av att inte få lyssna på musik på högsta och knäpp av MirandaCarrieCharlotteSamanthaMr.Big och alla de andra.
Nu ska jag försöka bli av med hovedpine och framförallt: studera! (Det är bara en image.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback