Nejmensåatte.

Jag är sjuk. Jättejättejättesjuk. Se där. Mitt bästa tips för att få sympatier.
Jag låg däckad i feber hela dagen igår och halva dagen idag ända tills jag ryckte upp mig och bestämde mig för att gå ut. Det blev en vända till Folkets Park och sen fick jag åka på Vigges longboard. Det var jättejättekul. The shit om man så vill. Jag tror nog att jag såg rätt vinglig ut och inte alls så häftig som jag ville men vaffan, det var ju första gången och ja, som man säger övning ger färdighet. Nu ska jag bara köpa mig en longboard och sen ska jag våga åka ännu snabbare. Sen tvingade jag alla i församlingen att spela TP och det var kul ända tills jag fick jättemycket feber igen. Då gick vi på falafel och hyrfilmsjakt och sen lapade jag sympatier hela kvällen. Funkade skitbra.
Nu är det natt och jag lyssnar på bra musik och eftersom det är natt borde jag sova men eftersom jag har feber (inte just nu i och för sig, på grund av värktablett) så tänker inte jag gå till jobbet imorrn och därför får jag vara uppe huuuuur länge jag vill. Förresten, är inte det bästa med att vara vuxen när man kommer på sig själv med att göra saker som var förbjudna när man var liten och bara tycka att det är såå najs att göra de nu baraföratt? Typ vara vaken länge, äta godis innan maten, inte borsta tänderna (vilket jag i och för sig tycker är viiidrigt) och så vidare?
Anyways, sjuk imorrn ledig på tisdag equals två(!) dagars jobb denna veckan. Så jäääääkla najs. Måste sluta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback