This is what happens when you fuck a stranger in the ass.

Så kommer man hem, efter en 12 timmars lång arbetsdag och vad gör man? Nej, inte gör man sig en macka och en kopp te och litta fjällfil med honung och müsli utan man gör sig en fin White russian!
Jag har alltså stått upp i informationen konstant i elva och en halv timma och de sista fem timmarna hade jag inte någon paus! Vilket alltså är olagligt. Men. Efteråt- två Bilkaöl och tåget hem med alla mina spritflaskor som jag köpt:
Bombay Saphire Gin.
Black Velvet Whiskey.
Bacardi Razz.
Kahlua.
Billigaste Jävla Vodkan Ever.
Och i kylen finns det två och en halv liter vin kvar i BiB:en. Jaa, jag ska nog klara mig över helgen.
Nu kom Anna hem och är jättefull och berättar att Tove inte alls är hemma så tystnaden jag hållt på med senaste timmen har varit helt i onödan. Jädrans.
Vokabuläret som kommer ur fröken Isaxons mun just nu lämpar sig inte för vidare publicering. Bäst att avsluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback