TP.

Enligt "Skickade meddelanden" i min mobil är jag sjukt besatt av TP. Alltså Trivial Persuit som i spelet. Grejen är att jag fick ett TP med 90´s edition i fölsedagspresångt och jag vill spela! Men ingen vill spela. Jag försökte hela dagen igår och har försökt hela dagen idag men ingen nappar. Förutom Anna då. Anna kan man alltid lita på. Men två gör inget TP. Förutom med Henning då, för jag och Henning kunde allt spela TP bara två och en gång vann jag!
Det här är mina sista skickade SMS:

Hej! Visst känner ni där uppe på sjuan också ett obeskrivligt sug efter att spela TP?

Fan också! Det är aldrig nån som vill spela TP med mig. Jag förstår inte vad det är för fel på TP?! ;) Aja, du får sova gott och så vidare. Kram.

Hej! Ingen vill spela TP... :( Får jag ta ett glas vin av dig? Puss.

Det är lungan. Blev inget TP. Jag och Annan sitter på ballen och dricker vin, rätt najs också faktiskt. Du, jag tände inget ljus klockan nio, hoppas det är lugnt? ;) Hör av dig när du vaknar imorrn. Puss!


Jag lovar härmed Anna att aldrig mer skriva "puss punkt". Det äro nedvärderande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback