West side!

image471
Kände mer för en hiphopvidhavetbild än en melankoliskvidhavetbild idag, så såhär blev det.
WEST SIDE IS THE BEST SIDE! Yo.


Här är jag och min hund.
Jag tror inte att det finns någon vackrare plats på jorden än den jag kommer ifrån.
Bara en liten stund efter det här kortet togs sprang vi längs strandkanten och det finns inget bättre än att springa längs strandkanten med sin hund. Det finns inget vanskligare heller. För när jag kom hem var min mobil borta så vi fick åka ner till stranden igen och letaletaleta. Det här är min mobil nu, saltvatten och sand:


Jag är otillgänglig i helgen.

Nu ska jag ta mig en tur till Köinge och käka middag med Fanny (eftersom det var så längesen vi sågs) och hennes familj. Om jag inte kör vilse i hallands inland fortsätter kvällan sedan nyktert i Falkenberg eftersom jag kör. Anna skrattade högljudt/ljutt/ljudtt (stavning?) åt detta faktum.
"Faaaaan, vilka hillbillys ni är!"
Oh yes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du till Halmstad nått så säg till, hade ju vart super att träffa dig!

Postat av: elin

vad fin du e i haret!
jag kommer hem 25e till 28e tror jag, sa om du kanner for far du garna komma hem da!
ska bara hem over helgen o halsa pa farfar, han ar inte bra alls. trakigt.
puss

2008-04-14 @ 14:56:12
Postat av: astrid

fina håret!!!! ååhh!

2008-04-19 @ 23:30:28
URL: http://astrid.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback