Angst.

Idag är jag arg och har ångest. Därför lyssnar jag på punk och hardcore och är.. Tja, arg.
Och den här låten sätter ord på precis det jag känner. Haha. Helt sjukt:

Hård helg.
Vi hade varit i Göteborg
Nu var jag hemma och ensamheten strök mig på min kind
Hård helg.
Jag ringde runt, men vad var det jag ville?
Jag borde varit lycklig men jag kunde inte då.
Känslan av att inte behövas gav mig en hård spark.

Var glad och stark!
Var glad och stark,
för vem behöver nån som behöver nån?




Lyssna. För fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver fan träffa dig.

Postat av: Sofia

"Alla skira skuggor sitter i sina bon (och verkar vägra komma ut hit till mig. Idag finns inget tålamod endast frustration) och jag sitter här med min omöljiga ekvation" (Som av någon FITTanledning känns mer omöljig nu än någonsin tidigare. Idag e det jag som e arg, ledsen o har framtidsångest....)

2008-08-12 @ 19:37:09
Postat av: Linnea.

Y: Kom kom till Malmö! Förlåt att jag inte hörde av mig när vi var i Falkenberg, men vi hade fullt upp hela tiden. :(

2008-08-12 @ 23:18:02
URL: http://philinea.blogg.se/
Postat av: andi

dlk låter som winnerbäck



2008-08-13 @ 13:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback