Fortfarande fredag.

Flickorna insisterade på att jag skulle komma bort och dricka vin. Det är faktiskt fredag menade dom och jag är faktiskt ledig fortsatte dom. Jag menade att jag fortfarande är jättebakfull och opepp och insisterade på att ligga kvar med datorn i sängen. Och pekade på det faktum att jag har fått en ögoninfektion.

- Det ser ut som om jag har rökt jättemycket gräs eller gråtit.
- Och du har inte gjort något av det?
- Nope.
- Då är det en ögoninfektion. Om man kan utesluta de två andra alternativen är det definitivt en ögoninfektion.

Jag vägrar gå ut med glasögon. Jag vägrar låta människor se mig med glasögon. Man måste typ bo med mig om man ska få ha turen (eller oturen) att få se mig med glasögon. Det var typ när jag var tillsammans med H och var gift och hade tre vuxna utflugna barn och volvo, villa, vovve som jag någon gång kunde ta mig ned till Mini Sweet Livs med glajjer på.

Skickade iväg ett till synes helt meningslöst och för långt sms till Anna. Helt meningslöst var det dock icke eftersom det inspirerade mig att skriva den här bloggen eftersom det nästan blev en liten blogg i sig. Jag skrev:

Jag har det tråkigt. Men bra. Idag köpte jag såndär grej som man sätter fast i toaletten så att det ska lukta gott eller bli rent eller nåt. Jag köpte även tvål som luktar godis alternativt sunkig falafelrestaurang. Lägg där till två stycken nya block som man kan skriva glada eller arga meddelanden på till varandra så har du en komplett nödvändighetslista för vår nya tvåsamhet. Grattis! Nu ska jag kanske äta en macka. Hoppas det blir kul (här ville T9 skriva att jag hoppades att det skulle bli kuk). Ha en mysig kväll pussELL.


Nu fick jag svar:

Ha ha ha! Skrattar högt i Pildammsparken, var jag har intagit supé med en Johanna och en hund. Det var fint. Nu ska vi hem. Även det fint. Hoppas mackan blir fin den också och att du får det kuk alldeles på egen hand. Älskar dig.


Nåväl. Den där mackan var det väl...
Just ja! Jag fascineras av det faktum att klockan är 22.00 och det är mörkt. Nu kommer vintern igen. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback