This is to all of ya proggungar out there!

Jag frostar av frysen.
Jag har aldrig någonsin tidigare varit med om något så vuxet.
Jävlar i det vad mycket vatten som min frys har stulit under år som jag ger tillbaka till Vattenverket eller vilka det nu är som har hand om vattnet här i landet. Tack för lånet säger jag.
Anna ringde och undrade vad det var som lät och tillsammans sjöng vi:

Mel: Hacka Hål av James och Karin (Djurens Brevlåda)

Hacka, hacka  is
Hacka hål, hacka is
Hacka, hacka, hacka  is
Hacka hål, hacka is

Vad gör Linnea när hon hackar? - Hackar is!

De ringde förresten från ett annat jobb i danmark och ville att jag skulle komma på intervju. Jag sa "Tack men nej tack". Det är mycket viktigt att säga tack men nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback