Nejrå.

Det sket sig det där med.
Och nej, jag blev faktiskt inte så ledsen.
Jo, klart jag var ledsen just där och då men nu skiter jag i vilket.
Jag orkar inte med ännu en känslomässigt störd snubbe.
Konstigt att jag inte blev så ledsen ändå.
Fast det är klart, vi hade ju ändå ingenting att prata om.
Och folk som inte kan hantera att jag tar mycket plats kan gå och knulla sig själva.
Jodå.

(Huva. Kolla in spellistan här till höger från efterfesten inatt. Jävlar vilket lågvattenmärke. Men jävlar i det vad kul vi hade. Det hela toppades med med lite Onkel Kånkel och Eddie Meduza och avslutades med tryckare till Mariah Carey klockan sju på morgonkvisten. När det aldrig blir ljust kan man ju festa hur länge som helst. Grannarna håller nog inte med. Och man ska hålla sig från att skata full inomhus.)

Kommentarer
Postat av: anna

Jag alskar dig

2008-12-15 @ 03:47:15
Postat av: Anonym

Två regler när det kommer till förhållanden:

1. Man ska ha något att prata om.

2. Man ska kunna hantera varann.

Annars är det ju fan ingen mening.



Du är den siste som ska nöja sig med mindre. Hang in there.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback