Rulltrappa.

Mina tankar kretsar runt två saker just nu.
Det första äro hemligt och privat och involverar ett stycke mansfolk.
Det andra handlar om rulltrappor.
Förlåt, mina tankar kretsar runt tre saker just nu.
Det tredje är underkläder och hur och vad jag skall matcha mina sådana till vilka kläder och vilka strumpbyxor eller stay-ups jag kan använda med eller utan strumpebandshållare till vilken outfit. Men det tänker jag på hela tiden och klassar som arbetsskada.
Men det där med rulltrappor alltså. Det kan jag inte riktigt släppa.
Jag har blivit besatt av tanken på vad som händer om man bara står kvar på rulltrappan när man kommer upp. Ja, när man kommer upp. Har överhuvudtaget inte tänkt på vad som kan komma att hända om man inte kliver av när man kommer ner. Det känns lite mer logiskt och ospännande. Troligen faller man bara framåt. Men när man kommer upp. Faller man då framåt eller bakåt? Åker man liksom av rulltrappan automatiskt eller fastnar man? Ramlar man överhuvudtaget och ramlar man i så fall bakåt eller framåt?
Tjuvprovade lite idag med bara en fot, men det kan inte klassas som ett riktigt test eftersom jag reflexmässigt lutande mig fram och tog ett kliv av med den foten som var i luften.
Jag måste verkligen testa.
Men gills testet överhuvudtaget  om man håller i sig i "handtagen"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback