Jag tänker- alltså är jag (en hamburgare).

The story about my transformation into a cheeseburger.
Inom loppet av 18 timmar har jag ätit 3(!) stycken ostburgare.
Yes.
Tre stycken.
1. BK på väg till Lund.
2. Sibylla hemkommen från Lund
3. BK-medköp av Anna hemkommen från Lund.
Ändå väger jag 54 kilo och har storlek 34/36.
Yes.
Vissa gav gud fördelen att kunna förtära stora mängder utan att det syns.
Så, har vi varit både ytliga och kristna för dagen, ty kristen kommer jag inte vara länge till då alkoholet återigen skall uppfyllas av hiphopdricka (gin&juice för er oinsatta).
I övrigt känner jag mig så ball att jag måste ha på mig mina nyinköpta solglajjer för att liksom bekräfta coolheten för mig själv.
Ute är det snö och sol, jag sitter här med solglajjer och med sällskap av världens i särklass roligaste människa (Anna) och njuter av att vara bakfull för då är det rätt OK ändå.

(Hahaha! Jag måste bara citera Anna så att ni kan få ett litet smakprov av hur rolig hon är. Helst hade jag velat ha en bandspelare rullandes hela tiden för vartenda litet ljud som kommer ur den munnen är roligt. Vi tittar på ett teveprogram om Indien.
- De matar kråkorna för att de tror att en gång om året vid fullmåne så kommer gud i form av en kråka men de vet ju fan inte vilken månad det är så de måste mata kråkorna hela tiden. Jävla idioter- ta reda på det och spara maten! Det är därför de är så jävla primitiva. Vi hade ju bara googlat det!
Jag har googlat det både "kråka gud fullmåne" och "crow god fullmoon" men jag kan ändå inte hitta vilken fullmåne det är gud kommer i form av en kråka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback