Jausajausa.

1. Jag tycker att alla som åker till Fields idag för att se Akon borde radas upp och skjutas. Inte nödvändigtvis för att de out of pitty kollar på någon stackars gangsta som inte får spelningar mer än på danska köpcentrum utan för att alla som ser det som en god idé att ta med sig hela familjen och bara passa på att shoppa lite medan kidsen roar sig på någon treminutersreklamspelning, uppenbarligen och utan tvekan har en lägre intelligenskvot än medel. Och med det menar jag inte att jag dömer människor som är mindre intelligenta (jo, det gör jag) utan jag menar snarare att det är medvetet ointelligent gjort, typ som planlagt mord istället för dråp.

2. Jag måste sluta säga att folk har blivit "adopted by aliens". Det heter "abducted by aliens". För fan Linnea. Inte för att folk runt omkring mig i allmänhet brukar bli abducted by aliens men det är ändå något jag brukar referera till då och då (Hej Tom Cruise?). På tal om det skällde jag ut en scientolog sist jag var inne i Köpenhamn. "YOU´VE BEEN FOOLED! YOU´VE BEEN FOOLED!" Jag var nöjd med mig själv.

3. Jag drömde att jag köpte Gin inatt, fast det smakade inte Gin och jag blev jättebesviken. Och sugen på Gin. Och i Danmark är Red Bull förbjudet ("Men dom har det i Tyskland!" blev jag upplyst om) och nästan precis alla danskar tror att man dör om man dricker Red Bull. Dricker man dessutom Red Bull-Vodka så dör man jättejättemycket. Det har ännu inte hjälpt att jag försökt förklara att jag inte har dött en endaste gång när jag druckit Red Bull eller Red Bull- Vodka.

4. Det här är jag och en flaska Minttu i en Volvo på Cowboy i somras. Så skönt White trash. Så borde det vara oftare:
image469

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag hänger med. Inte på vem J är, men i allt det andra. O det stämmer verkligen.

Det är nog en bra förklaring på varför det är så svårt att släppa ett ex. När man tänker tillbaka på hur man hade det så minns man ju ofta de bra sakerna o helt plötsligt är man kär igen. O så träffar man människan så är det inget kvar. Det sitter bara i ens minne. Vet inte om det är bra eller dåligt. Det är nog bra när man väl insett att det bara är minnena som gör en kär, inte personen. Men det är ganska kasst om man aldrig träffar personen o går o bygger upp en kärlek till nån som inte finns.
Så håller jag på just nu. Fast iofs så känns det rätt bra, förnuftet säger ju att det bara är minnet jag är kär i, så då är jag kär utan att behöva ta alla konsekvenser av att vara kär. O det är ju faktiskt en ganska go känsla att vara kär så länge man slipper allt det dåliga.
Sen att jag är störd är en annan sak.
O sen att du bara skrev om vänskap o jag hoppade direkt till kärlek är också en annan sak.
Fast vänskap o kärlek är ganska samma sak emellanåt faktiskt.
Tjöttjöt, fan jag har skrivmaraton idag. Stackars er bloggägare. Borde hålla mig till min egen.
HAJHAJ!

2008-02-20 @ 12:58:45
Postat av: Linnea.

Och det var alltså Ylvas svar på en av mina kommentarer i Ylvas egen blogg för er som inte hänger med.

Postat av: Anonym

Oj, glömde. Eller räknar kallt med att alla som läser här fattar att det är jag när det kommer milslånga, osammanhängande och snäppet to much kommentarer.
.y

2008-02-20 @ 15:18:10
Postat av: Sofia

You've been foold, foold I tell ya! Hihiiiii!
Önskar jag vore där. :)puss

2008-02-27 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback