Grattis.

Idag fyller världens bästa Henning 26 år. Grattis!
Idag hade Strindberg fyllt 159 år. Grattis!

Igår när det var en storartat pissig dag och jag hade fått höra äckliga, vidriga nyheter och jag inte orkade vara kvar på jobbet och alla andra var och drack öl och allt kändes ja... pissigt helt enkelt, stack jag hem till A och käkade tacos och eldade brasa och kollade på en fjantig romantisk komedi, sådär som man behöver ibland. Och i den fjantiga romantiska komedin i ett sorgligt parti kom en fjantig romantisk och jättebra låt med en som heter
Aidan Hawken och låten som heter Shut Me Out passar så himla bra in på allt och alla precis just nu. Lyssna, njut och gråt en smula om det behövs.

If I could start all over with you again,
I´d change the way the story ends.

I´d try my best to help you along,
If ever there´s anything wrong,
But I know you gotta be moving on.

Baby it´s gonna be fine if you have to go
And I always wish you well you know,

It´s time for you to do everything, you always wanted to do.
So, I´ll see you when you make it through

I couldn´t do anything right;
I couldn´t do anything right,
I was so far away and you shut me outside.
Shut me outside,
Shut me outside.

God I wish I was sleeping with you tonight,
We could listen to the rain outside,
I´d tell you a story, sing you a song, promise you nothing is wrong,
But I know you gotta be moving on.


I couldn´t do anything right;
I couldn´t do anything right,

I was so far away and you shut me outside.

It´s time for you to do everything,
you always wanted to do.
So, I´ll see you when you make it through
Yeah, I´ll see you when you make it through

Jepp. Det är skitjobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ringer o ringer o ringer men får aldrig tag på dig.

Postat av: Linnea.

Gör du?
Jag har inga missade samtal på min mobil? Har du ringt när jag varit i danmark? För jag får inte veta om dom som ringer om mobilen är av. Har du ringt hem?

2008-01-22 @ 23:01:03
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback