Ja må jag leva!

image465

Och idag får jag en bild på Ugglarp, en afton i augusti. Det får jag som tack för att jag överlevt i 23 långa år. Man får väl lov att tacka för det och hoppas på åtminstone 23 år till. Skam vore väl annars. Jag vill även passa på att tacka mina föräldrar som avlade mig samt resten av familjen och släkt (som ju inte valt mig) och vännerna (som ju faktiskt har valt mig) för att de stått ut med min existens den här tiden och kanske även har uppskattat den då och då.

(Om ni undrar över denna kavalkad i gamla bilder så beror det delvis på att jag egentligen inte har något att skriva om, samt att min kamera avled på nyårsaftonsnatten.)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart vi har uppskattat dig! tack för senast o GRATTIS (nu har jag grattat dig tre gånger i tre olika forum! Leve tekniken! PUUUSSSS

2008-01-07 @ 19:13:23
Postat av: Mamma

Taget från Gunnar på min födelsedag, eller hur?
Tack för att det var just DU som kom till oss just den här dagen för 23 år sedan.
Älskar dig!

2008-01-07 @ 22:26:33
Postat av: Linnea.

Tack Fia. :) Snart är det din tur, även om du ligger 5 år ahead! ;)

Mamma: Jupp. På väg till Gunnar, den nionde augusti. Fin kväll det där. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback