Puuuuu haaaaa.

Jag fortsatte mitt gnällande på jobbet igår. Fick lite spontan positiv reaktion från BilkaAnna och fortsatte sedan håvandet av bra saker med BilkaErika. Så skrev jag upp det, för jag blev helt lycklig och verkade inte vara en helt dum typ ändå.

BilkaAnnas bra saker med mig:
Bra humor
Nästan alltid glad
Självsäker
Ser till att jag får som jag vill
Tar ingen skit
Fint hår
Målmedveten
Bra klädstil
Bra på att flirta

BilkaErikas bra saker med mig:
Fin dialekt
Censur
Rött hår
Rakt på sak
Vet vad jag vill
Kan dricka
Censur
Censur
Soft
Enkel att vara med
Lätt att ha att göra med
Inte svår
Grym väska
Kan häva öl
- Men alla är så glada hela tiden, jag tycker bara det är så jävla störigt. Jag har inget att vara glad över.
- Du har två ben som du kan gå med, du ser inte ut som stryk och du får ligga, om du vill.

Oh well. När jag kom hem igår tjötade jag och Anna och Fanny runt köksbordet i flera timmar innan vi beslutade oss för att se The Butterfly Effect. 1. Anna är sjukt mycket värre än mig vad gäller läskighet, jag trodde inte det fanns någon som var räddare än jag, men med Anna fick jag en följeslagare som jag inte fick gå längre än en meter ifrån. 2. Fast jag kanske inte är så rädd ändå eftersom Andreas gnällde över att jag förstörde den där skräckfilmen genom att tycka att det var helt töntigt och meningslöst och klaga och skratta så mycket åt eländet att han stängde av. 3. Jag tyckte The Butterfly Effect var en skitbra film. 4. Det måste finnas någon mening med saker och ting, för tänk om inte det hade hänt. Tänk om Anna inte hade gått på novishmötet i Lund, tänk om mamma inte hade svängt av E6:an precis då. Det måste finnas en mening med de valen som vi gör och att även om de små valen har ödesdigra effekter så måste det vara så att de valen vi gör är de bästa för oss. Det måste vara så.

För övrigt har den där solstrålen på tyve år som jag bor med (en av dom) åkt på turné till Lund och Karlshamn och det är trist eftersom jag blir en såå mycket gladare och smartare människa i hennes närhet. Varenda -85:a måste ha en -87:asidekick. Se bara på mig och Anna. Eller Fanny och Tove. Eller Kaj och Aron. och är det inte 85/87-ekvationen så är det tvåårsekvationen och så kan vi helt plötsligt lägga till -80Sofia och -82Sofi.
I vilket fall som helst är Anna grymmast och bäst och roligast i hela världen och inatt låg vi och pratade och skrattade och sista gången jag kollade på klockan var hon 04.00 men det sa jag inte till Anna eftersom hon skulle upp klockan 07.00.

Nu ska jag (kanske) duscha, plugga, fika med Vigge, bli glad.

Kommentarer
Postat av: Anki Panki

För mig är det 81/77 å 81/85...alltså fyraårsekvationen...roligt det där när man tänker på det...å hur det alltid mer eller mindre sett ut i ens liv...
PUSS

2008-01-29 @ 23:39:51
Postat av: Sofia

Tjyss!

2008-01-31 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback