Leonard Cohen vs. Västra Hamnen.

Idag var dagen då jag skulle se Leonard Cohen. Något jag skulle unna mig för att jag inte åkte till Roskilde. För trots allt så ville jag ju hellre se Leonard Cohen än Neil Young. Och Band of Horses. Och Bonnie Prince Billy. Med flera. Problemet var bara att jag i min iver över att ha så mycket tid totalt hade glömt bort detta. Som tur var ringde pappa och påminde mig. Som tur var fanns det biljetter kvar. För 795 kronor. Min dagsbudget på 100 kronor säger nejnejnej och jag får snällt stanna hemma. Istället blir det bad och sol on the Västra hamnen meat market och Sex and the City-bio med flickorna denna afton. Det blir bra det med.
I go now.

Kommentarer
Postat av: F

Jag var där. DET VAR FANTASTISKT.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback