Money is an issue.

Jahopp. Fick min danska lön idag. 3000 danska kronor mindre än vad jag hade räknat med. 3000 danska kronor blir ganska mycket mindre. Jag skall alltså försöka överleva den här månaden med 6000 kronor. Det blir... svårt.
Har inte ens betalat Way out West-biljetten till Sofia.
Ska i alla fall på intervju i danmark idag. Det kostar 200 kronor som jag inte har att ta sig fram och tillbaka över bron. Hoppas verkligen att jag får jobbet. Men om jag får det måste jag köpa tågkort för 1770 kronor innan den här månaden är slut. Och så var det ju nästa månads hyra och räkningar...
Jeeeesus christ.
Amagonnadie. Amagonnastarve. Amagonnahavetogodrownmaself.
Suck.


Kommentarer
Postat av: F

Herregud! 6000 kr är ju jättemycket! Försök överleva på 1300! Gör det! Gör det! Bah. Tsö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback