Panik.

Jag fick panik precis.
Jag insåg att jag om en månad står utan inneboende och utan inkomst med en hyra på 7200.
Såå, om någon känner någon som vill bo med mig i en stor trea på Möllan med stans bästa balkong (oh yes, det är den jag lockar med) så hör av er.
Idag är det ingen annan som är ledig och idag skulle alltså vara dagen då jag tog tag i allt det där viktiga som skall göras. Men jag tvättar. Alltid en bra ursäkt för att slippa aktivera sig och istället sitta i soffan med laptopen i knäet och lyssna på musik för att slippa höra min whining granne downstairs gnälla utanför. Hon är white trash personifierad.
Jag verkar inte använda så mycket kläder på sommaren. Mest underkläder. Oversized gråa tröjor verkar vara the winning concept den här sommaren också. Underkläder och stora gråa tishor. The shit, om man så vill. Grått ska ju vara det nya svart har jag hört. Och receptet på svart fick vi ju från Ryan igår: Kyckling, vattenmelon och svettet från det bästa sex som alla någonsin haft.
Jag vägrar fortfarande att städa eftersom det inte är jag som stökat ned. De andra flickorna vägrar fortfarande att plocka upp min tröja och min plattång från golvet, som legat där sen jag kom hem från Falkenberg och alltså inte använt.
Följaktligen: Det är OK att slänga andras ägodelar på golvet och inte plocka upp- så länge de inte är dina.
Och (nu var det längesen jag påtalade det men jag vet att man inte ska börja en mening med "och"), hur svårt kan det vara att dra in sladden i dammsugaren och ställa tillbaka den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback