Lööööv is in the haaair!

Igår var Niklas med flera på besök i stora staden.
Niklas är min första kärlek och min bästa före detta pojkvän. (Nej, det är inte . Vilket man tydligen alltid behöver förtydliga för mammor och andra damer i 50-årsåldern. Han hade till och med med sig en flicka, jepp född -88 = flicka, som jag inte ens behövde benämna med förstärkningsordet "fitt-...") Niklas är även den enda av mina före detta pojkvänner som jag lyckats bibehålla en OK relation med/till (till? Med? I dunno.) Jag vet inte varför det är så men det kan kanske bero på att han är den enda som gjort slut med mig och inte tvärtom. Jag har väl efterlämnat en smak av bitterhet i de andra fallen. Eller så beror det helt enkelt på att vi var så himla små när vi var... Ihop. Vi var så små att jag inte ens kan skriva att vi var tillsammans. Vi var ihop. Det är i alla fall skönt att man kan prata och minnas och skratta. Som åt den gången när jag skulle köpa p-piller och vara duktig och ansvarsfull sextonårig flickvän och jag totalt hade glömt bort att Niklas mamma är apotekare och hon sken upp när hon såg att jag kom in och gladeligen ville betjäna mig, och jag kunde ju knappast vända mig om och springa ut därifrån fastän jag ville det mest av allt i hela världen just då, glad var hon i alla fall ända till hon fick se receptet och lämnade över paketet med p-piller med ett generat "Du vet hur du ska ta dom va?" och jag svarade snabbt ja och försvann därifrån så fort jag kunde och hade aldrig varit med om något så piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt i hela mitt liv. Nu, i den aktingsvärda åldern av 23, när jag ser tillbaka på det så är det ju verkligen inte pinsamt, men att handla p-piller av sin sextonåriga pojkväns mamma kändes som att säga "Hej! Jag har sex med din son!" vilket hon i och för sig senare allt för uppenbart fick erfara, men det lämnar vi till avdelningen "Tillfällen då jag blivit påkommen vid sex".

Jag och Niklas- små och kära:

HAHAHA! Jeesus.

Jag och Nicke- fulla, glada och betydligt äldre och färggladare:



Varför hade jag ett löv gömt i mitt hår precis?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappatröjan från 70-talet, fortfarande en favorit?

Puss

2008-07-16 @ 19:58:01
Postat av: Linnea.

Oh yes. Min bästa trotjänare.

Postat av: Sofia

åh vad gulliga ni var! nu e ni mest snygga! :)

2008-07-20 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback