At lave tirsdag, inför Hultsfred.

Listor är min grej minsann. Kan tyckas att jag någon gång emellanåt är mer effektiv utan listorna som då och då kan kännas mer som jobbiga måsten än som nödvändiga sådana.
Ääääänyways.
Ett axplock från dagens lista:
  • Tvätta
  • Packa: Kläder x 4dagar, Nike:sarna, smink, extra par linser, sjalar, tandborste+tandkräm, schampoo+balsam (påminn Sofi om fön), bodylotion, deo, parfym, mobilladdare, kameraladdare, handduk, bikini+solkräm.
  • Att göra: Gratta Sanna, handla deo+schampoo+balsam+örhängen(?), fixa sprit (2 flaskor vodka+1 flak öl), ge pengar till Sofi och Sofia, föra över bilderna från kameran, byta kattlådan+delegera kattansvar, kolla kläder till Dolly(?), KOLLA FOTBOLL?, BLOMMORNA!
Almost done now. Skulle kollat fotboll på annan plats men blev ju sjuk lagom tills jag blivit frisk igen och det innebar, förutom att jag snällt fick bli hemma ikväll, en apoteksnota på 300 kronor. Echina-någonting varje timme, C-vitamintabletter och ett superduper-inside-bakistrick från apoteksbruden som gick ut på att kombinera: Treo, Berocca och Resorb. Det ni. Men det kostar att vara på topp serrni.
De andra brudarna har kollar på fotboll men jag kollade mest på den fantastiska rabarberpajen och NU gjorde Zlatan mål. Hoppsan då. Gôtt enna.

Fick en festivalhälsning från Tove via Fanny:
"Akta dig för äckliga gubbar och elaka killar, skydda dig både mot regn, blåst och könssjukdomar och ha en jävligt bra festival!"

Imorrn går bilen till de småländska skogarna vid elva. Kul ska det bli. Tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback