Jag bloggar.

En vecka kvar på jobbet. Det här är danskarna:
- Linnea! Har du sagt op?!
- Japp!
- Jamen, hvorfor?
- Jamen, hvorfor ik´?
Sen ska jag försöka att inte vara uppe till tre varje natt och sova till tolv varje dag. Kanske ska jag skaffa mig en hobby. Dricka kaffe och läsa Rocky känns som en bra hobby. Måla färdigt Annas tavla. Fortsätta på serien om våra liv. Kanske styra upp mitt eget liv. Till dess ska jag försöka att stå ut. Vara lite trevlig mot danskjävlarna. Ikväll blir det tågvin eftersom det är min sista måndag på jobb. Planerat sedan länge. Efter det är det Linneas och Annas heliga måndagskväll/tisdag.

Extramaterial:
Sunday- Raining outside ind(r)oor(s) play.
Vigge+Linnea+katter+kattmynta+skatebord=



Nu ska jag möblera om i min iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback