En riddares historia.

I took a day off to study.
Men vädret var så fantastiskt när vi vaknade så vi packade ihop kaffe och vänner och promenerade ner till Bo-01 och fikade i solens sken och vårvindar friska.
Nu sitter det fem damer i min soffa och kollar på den fantastiska A Knights Tale med Heath. Åh Heath.
Jag har insett att jag måste skriva färdigt uppsatsen i vår. Annars får jag inget CSN så jag kan plugga till hösten. Jag är inte så bra på det här med jobbandet. Eller, jag är bra på det för jag jobbar hela tiden, men jag känner mig så ruskigt intellektuellt understimulerad. Nu är i varje fall steg 1 i uppsatsskrivandet klart. Litteraturförteckning. Yes. Nu skall jag skriva inledning. Jag ska skriva inledning. Nu.
Eller en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback