Parentes.

(Att gå till sevurrelevurr klockan halv elva en lördagskväll för att köpa kattmat måste vara något av det mest tragiska man kan göra. Jag hade kunnat gå på födelsedagsfest eller punkspelning. Men. Jag ska jobba imorgon och hålla mig över ytan genom att tänka på att jag tjänar 172 svenska i timmen. Vilket inte slår lönen på 240 spänn ellervarenuva från muséet men ändå.
Anyways, kattmaten var inte ens kattmat utan Frolic eftersom det enbart serverades hundmat på sevurrelevurr som jag liksom var tvungen att dela i bit för bit i fyra delar så att katterna överhuvudtaget ens fick en rättvis chans att försöka äta det. Sedan luktade de på mitt skamliga försök till materbjudande, skakade på huvudet, pekade klo och gick för att planera hämnd. Jag är nu hatad av samtliga fyrfota vänner i hushållet.
Nu måste jag sova och hade tänkt lämna er med Damien Jurados Tragedy, men det fanns bara skitkassa inspelningar från spelningar på DuTuben så det fick vara. Ajöken.)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh linneeeeeejjaaa kom ut ikvall, jag väntar vi hörnet vi sevurrelevurr..... så jävla bra låt! :)

2008-03-06 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback