Tisdagen den 18 mars 2008.

Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra.Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra. Huräre?Jorådeebarabrahuräresjälv?Joråbarabra.

Nu har jag köpt mig en skrivbok. Och godis. Alla har tjatat så mycket på mig så nu köpte jag en. Skrivbok alltså. Godiset bestämde jag helt själv att jag skulle köpa. Jag har insett att jag nog har ganska mycket att säga till ganska många människor som jag varken kan skriva här eller ens säga till de berörda. Så det blir nog en bok av brev.
Nu ska jag fortsätta att öva mig på att vara själv. Och så ska jag skriva i min bok och äta mitt godis och så kan folk fortsätta att inte fråga hur jag mår och säga att det är så härligt att jag är så glad hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag får la kommentera på det senaste du skrivit fast än jag vill kommentera på ditt stenskuggarinlägg. Du är underbar och fantastisk och inspirerar mig till att vara den där nya personen vi pratade om ikväll, men "Vad vore livet utan lite skugga då och då" KLYSCHAAA!

2008-03-20 @ 01:11:59
Postat av: Linnea.

Eller som du sa igår:
"Fan vad du blev poetisk nu helt plötsligt då? Håller du på med teater på fritiden eller? Kanske målar en tavla då och då. Bloggar du också eller?"
Hahaha, jag är nog rätt klyschig. Samt att det inte finns någon som dissar mig på så sköna sätt som du Annorrh!

Postat av: Anonym

Vill åsså ha påskägg.. På posten.. Fast jag vill ha med godis i o jag äter ju inte godis. Idag. Så det hade ju vart dumt. Så jag vill väl inte ha påskägg på posten iaf. Idag. Fast egentligen.
Jag ska bli blond. Har jag sagt det? .y

2008-03-20 @ 15:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback