Nejrå.

Nejjesåatte.
Det är sjukt tråkigt att vara ledig på måndagar för ingen annan är ledig.
Det är även sjukt tråkigt att vara sjuk hela tiden.
Jag borde gå till doktorn för jag tror inte att det kan vara meningen att man ska vara såhär sjuk hela tiden. Mina vänner tror att det beror på att jag aldrig tar det lugnt när jag är sjuk för jag vill bara upp och ut och göööööra något hela tiden. Även när jag är sjuk. Jag är rädd att om jag går till doktorn kommer dom vilja operera bort mina mandlar och det kommer göra ont ont ont.
Imorgon kommer jag gå till jobbet trots att jag har så ont i halsen och är trött och seg för att Sofi ska slippa jobba på sin lediga dag. Därefter ska jag gå på Hellacopters i Lund. Det ska bli kul.
Ibland är jag helt stressad över saker som inte har med jobbet att göra, utan med framtiden, eftersom jag bara har måndagar att ta itu med dom på. Och så ibland kommer det sig att jag liksom glömmer bort de här sakerna helt och totalt tappar motivation och vilja att ta itu med dom. När jag tänkte efter nu i min boredom så kom jag på att jag ju har sjuhundra grejer att göra och kolla upp men jag orkar liksom helt enkelt inte. Och dessutom får jag helt ont i ryggen av att sitta här framför datorn på golvet.
Så jag tror att jag helt enkelt bara ska gå och dricka upp mitt kaffe och rita färdigt den där teckningen som aldrig blir klar. Eller den där tavlan som ska ges bort men som just nu hänger på paus i mitt rum.
Så blir det.

Kommentarer
Postat av: Sofi

"Fick även lov att komma senare imorrn eftersom jag inte kan vara hemma och vara sjuk eftersom Sofi och hennes kollektiv ska ha stor fest imorrn och hon måste hem och "förbereda". Jag då?!"



"Imorgon kommer jag gå till jobbet trots att jag har så ont i halsen och är trött och seg för att Sofi ska slippa jobba på sin lediga dag."



Låter som om du måste offra dig en hel del för mitt välbefinnande...

2008-10-13 @ 23:38:35
Postat av: Linnea.

Haha, åh ja. Jag offrar allt för dig min kära. ;)

Postat av: The Master

visst är hösten underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback