Pladder.

Såhäräreva.
Hemma i F.B.G för vad som antagligen är sista besöket innan jul. Sen all work and no play.
Här hemma äter jag hela tiden. Kommer antagligen bli tjock, tur att jag bara ska vara här tills imorrn, annars skulle jag kunna rulla hem utan tåg.
Man gör inte så mycket här.
Inga vänner hemma (förutom två som bor i Malmö, men vi hänger ju hela tiden i Malmö så det känns inte superviktigt att hänga i Falkenberg). Har käkat middag med föräldrar och farmor. Gått promenad på stranden, blivit blöt om fötterna och klättrat i berg. Bråkat med pappa om bilkörning för att han vägrar låta mig köra trots att jag haft körkort i mer än fem år. Lobbat för att föräldrarna borde flytta till skåne. Det vanliga. Ska snart ta bilen och köra och hälsa på brorsan. Köra jättefort igenom majsfält och skog fram till havet. Fint skare bli. Sen ska jag åka hem igen och lägga mig i soffan med datorn på magen och kolla Arrested Development. Fantastiskt kul. Hade förresten en mardrömstågresa hit igår. Var tokbakis och satt bredvid en tjockis som luktade jättejätteilla. Funderade på vad jag skulle göra, men det kändes för taskigt att byta plats, dessutom hade jag packat upp datorn och allt blev krångligt. Var tvungen att krypa så långt upp mot tågfönstret jag kunde för att inte spy. Skrattade åt Arrested Development och bredvid satt ett gäng danskar som skrattade åt mig när jag skrattade åt serien. Det bjuder jag på. Hade inte varit så bra på att packa igår heller. Eller, att packa på en halvtimme när man är superbakis eller snarare fortfarande full ger väl iofs inte de bästa förutsättningarna. Jag glömde allt.
Är förkyld igen, borde väl egentligen skickas direkt till nödslakt. Kan ju inte vara meningen att man ska ha såhär dåligt immunförsvar. Måste väl börja träna I guess. Så jag kan fortsätta käka godis utan att bli tjock. Det är the main reason. Inte att bli piggare eller något sånt trams. Nejnej, no get fat. Som tur är har ju min genbank gett mig förutsättningarna att kunna äta vad som helst och hur mycket som helst utan att bli tjock. Vissa har tur. Hade jag ätit normalt hade jag varit ännu smalare. Nu är jag normalsmal. För jag gillar att äta.
Nu ska jag köra.
Tjola hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback