So Nice So Smart.

Jobbet ger mig för tillfället damp och en känsla av meningslöshet.
Idag strök jag silkesnattkläder i fyra timmar till den första kunden kom klockan två så jäklarimig vad jag är bra på att stryka silke nu. Samma jobb kommer på fredag med största sannolikhet ge mig en troligtvis ganska liten lön och fyra stycken set exxxxxxklusiva underkläder med tillhörande strumpor och strumpebandshållare i utbyte mot enkla 485 danska kronor. Samma jobb ger mig tyvärr ingen att visa upp desamma för. Men lika bra är väl det, för ensam är stark sägs det ju.
I övrigt intet nytt under solen.
Förutom att framtidsplanerna ser suddiga ut.
Förutom att Anna har lämnat mig för Mexico.
Förutom att lampan i köket funkar igen för det visst bara var en kontakt som inte var i. I ett år.
Förutom att katterna är överlämnade till den före detta.
Idag lovade jag mig själv att när jag kom hem skulle jag inte sätta mig framför datorn utan istället lägga mig på golvet och rita alla de där teckningarna som bor i mitt huvud och måste komma ut. Så det skall jag göra nu. Efter att jag har fixat tvätten (bland annat 12(!) par strumpbyxor), städat toan, ringt några samtal och ja, slagit mig till ro.
Ajöken ajö.

Kommentarer
Postat av: sofia

VI SKA GÖRA TEATOOOOOOOORRRRRRRR! MÅSTE!!! JAG LÄNGTAR EFTER ATT HA EN MENINGFULL TILLVAROOOOOOO! Som jag sa igår... o du verjar vilja detsamma ju... så nu måste vi fan ta oss samman o t aur tummarna ur rövahullet o göra något.... spela teater. Jag VILL!! Du med för den delen!

2008-10-28 @ 19:58:52
Postat av: Linnea.

JAGVILLJAGVILLJAGVILL! Mer än något annat! Tro mig!

TEAAAATORRRRRRH! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback