Sanna och Linnea diskuterar.

- Kan man cykla till Lund?
- Jaa, det kan man faktiskt.
- Hur jobbigt är det då?
- Det är nog jävligt jobbigt.
- Men vad jämför du med då? Som att cykla från Ugglarp till stan?
- Jaa... Men det är ju inte så jobbigt!
- Jaa, men det är väl tre mil ungefär?
- Nej, tre mil är det mellan Falkenberg och Halmstad.
- Nej, det är fyra mil. Fast beroende på varifrån i kommunen man åker.
- ........................
- ........................

Eftersom jag inte har något vettigt att skriva om får ni därför ta del av de till synes meningslösa konversationer jag har med mina vänner.

Kommentarer
Postat av: ana-banana

Det vill jag mena darling... Jag skulle nog säga att det är som att trampa från kattkroken till kollevik, eller från tostarp till hällaryd, jag. Men det är bara en gissning... Det är tråkigt att vara den enda som är ledig. Då är det tur att du är bloggare, sådu kan underhålla mig även om du inte är i Sverige.

2008-09-16 @ 10:45:39
Postat av: Linnea.

Jag är i Sverige. Dessvärre. Jag är sjuk och har ingenting hemma som kan tänkas bota. Och inte ett ruttet korvöre på något konto. Jo förresten! Om jag inte missminner mig har jag faktiskt 45 öre på mitt sparkonto och 74 öre på mitt e-sparkonto.

Tur då att jag och Vigge var på Biltema igår och köpte brandvarnare för de sista slantarna. Kanske jag slipper dö iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback