Före, under och efter UO.

När jag skulle hoppa på tåget igår kom det fram en kvinna som tog mig på axeln och utbrast "Vad fin du är!" och så gick hon. Det var en riktigt fin början på dagen.
Idag var Vackre Mannen inne igen. Jag har bestämt mig för att jag måste fråga honom om han vill gifta sig med mig. Det är det enda rätta.
Ikväll har jag och Lina käkat klimpsoppa och pappas hembakta bröd och efter det tryckte jag i mig en Marabou chokladkaka med mintkrokant och till sällskap med det var det en dokumentär om fetma. Då kände jag mig... Smal.
Gudars.
Jag är alldeles för trött för att skriva roligt, fyndigt eller djupt här idag märker jag.
Är alldeles yr i huvudet så det är nog bäst att jag går och lägger mig.
Zzz...

Kommentarer
Postat av: Yas

Erkänn att det är den heta killen med alla tatueringar.. Han är fan så läcker att man undrar hur en man som han kan vandra ostört på gatorna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback