Vad ska du bli?

Som det är nu är jag inte sjukt peppad på att fylla tjufyra.
Faktum är att jag inte är så sjukt peppad på någonting just nu.
Förutom götlabörg den 17:e. Det kommer bli fett.
Men i övrigt är livet inte särskilt uppmuntrande just nu.
Jag antar att det är någon slags kollektiv nyårsbaksmälla. Eller en stor gemensam, härlig framtidsångest fylld av nu jävlar i det och spruckna förhoppningar.
Jag har inget jobb, stora skulder samt fyra inbokade tatueringstider. Ingen bra kombo. Alls. Addera till det noll motivation och kamplust.
Ett enda stort SUCK är vad jag kan bjuda på i nuläget.
SUCKSUCKSUCK.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman

Fortsätt att vara dig själv. Självklart!

Men det är heller inget fel i att vara som vi, eller som dina bröder.Hitta vad du vill och gör det sen, eller åtminstonne jobba på det.

Tror på dig och älskar dig!!

Puss

Mamma

2009-01-04 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback