Fassinerande.

Ligger och lyssnar på Sommar i P1. Himla bra sysselsättning när man är sjuk mitt i hetaste sommaren. Det är Joe Labero som pratar. Han är väldigt, väldigt fassinerad av många saker. Han lyssnar på "storslagen" (sällsynt dålig) musik och jag tänker att han verkar vara en mycket imbecill och högfärdig människa. 

Snart måste jag orka ta mig till duschen innan M kommer. Jag har legat och febersvettats i två dagar utan att orka ta mig dit så nu är det väl dags. Jag vill inte avslöja misären helt för min kärlek. Man får göra sig så fin som man kan med feber i 25-gradig värme. 

Jag var sjuk förra sommaren också. Men då var jag ledig. Nu är jag mest arg på mitt jobb. Sitter och studerar schemat fram och tillbaka. Granskar och undrar hur i helvete någon har kunnat skriva ihop ett så dåligt och orättvist schema. Tänker att den här sjukan är min hämnd. Som det känns nu kommer jag inte gå till jobbet varken imorgon eller dagen efter det heller. Ingen vidare hämnd dock med tanke på att jag inte precis utnyttjar det fina vädret. Ligger mest och tycker synd om mig själv. Försöker tänka att det är semester och oj vad härligt det är att bara ligga inne och läsa en bok! Det funkar faktiskt.





Kommentarer
Postat av: .y

Jag kommer till Köpenhamn vid elvatiden den åttonde juli o åker hem igen vid sex, ifall du är där o vill ses.

2009-07-04 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback