Livet är röv och sen dör man, men tack ändå!

Tänkte jag ju en gång i min bittra ungdom att det skulle stå på min gravsten. 
Nu är jag kär och lycklig och ska flyga till Kroatien imorgon förmiddag, men oj så flygrädd! 
Jävlarns! Min fucking flygrädsla har hållit mig från att flyga i nio år. Jomen. Har hindrat mig från att besöka min bästa kompis på Irland och och och. Och nu har jag hittat The Man och ska åka till Kroatien för att kika på hans roots. Och hjälp vad jag panikar! Tänker att bara för att jag tänker att planet kommer krascha så kraschar det inte och bara för att jag tänker så så kommer det att krascha. Och den där biten i den där Alanis Morisette-låten ni vet: 
Mr. Play It Safe was afraid to fly
He packed his suitcase and kissed his kids Goodbye
He waited his whole damn life to take that flight
And as the plane crashed down he thought
"Well isn´t this nice..."
And isn´t it ironic... Don´t you think?
Andas. Aaandas! Fyförihelvete. 
Har redan lipat en gång i dödsångest och det lär väl komma imorrn igen. 
Meeeeeeen. 
Om vi dör ska vi säga puss-och-godnatt-dröm-vackert-jag-älskar-dig och hålla handen och det känns vackert och bra och.
Tja, om jag dör så älskar jag er alla som jag älskar och om jag inte dör återkommer jag med en redogörelse om resan! 
Tack och adjö! 
Puss mamma och pappa och pappa: STORT TILLYKKE MED FÖDSELSDAGEN PÅ FREDAG! 


Kommentarer
Postat av: Fridens liljor

Man kan också tänka på den där scenen i "Almost famous" när de TROR att de ska krascha. Och så gör de inte det. Den är väldigt väldigt rolig.

Postat av: .y

MEN! Hur har du haft det då?

2009-08-10 @ 19:30:23
URL: http://savage.blogg.se/
Postat av: Anna bannana

nu får det vara slut på dagdriveriet Bergström! Jag vill se nytt bloggmaterial pronto! Fatta att jag inte har någonting att läsa nu, utom min förbenade kognitionsbok och om du trodde att "men läs den då" så kan du glömma det! Ge mig något lustfyllt, humoristiskt och snaskigt! Lige nu!

2009-09-15 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback