De tre blev bara två.

Så kommer man hem från "mulighedernes Bilka" (HAHA!) och har storslagna planer om bad och sedan Tony Hawkspelande hela kvällen (fick visserligen lockande erbjudande om Debban också) och det enda som händer är att man sitter i telefon nonstop i två timmar medan sommaren springer förbi utanför. Och tillslut får man tummen ur och äter någonting och så är man alldeles för trött för att bada. How sad.
Eller jävlarimig om jag inte skulle cykla ner lite snabbt ändå?
Nej. Jag viker min kväll åt nyinköpta Tony Hawk  och te. Det blir bra.
Imorgon eller på torsdag går tåget över åsen för att fira modrens fördelsdag. Minisemester ska bli sweet. Men allt är inte guld som glimmar, jag fick ledsamma besked hemifrån om att en av
De Tre Musketörerna idag har gått bort under en av sina dagliga promenader. Det som inte fick hända hände och den polske föraren stack och lämnade en påkörd död Greta och en förtvivlad fader och en (alltid lika) galen hund.
Stackars, stackars Greta. Och stackars, stackars pappa som var med. Och stackars, stackars Maxi som mist sin bästa promenadvän. Här är de tre på en bild från i maj:
image355
Vinkevink fina Greta och ha det finemang i de sälla jaktmarkerna..!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag hinner inte uppdatera, jag jobbar hela tiden! Galet. Och ja ja ja ja ja!! VARFÖR?!? VARFÖR INTE en speleman i täten?! Hade nästan glömt bort den där spelemannen.
Förresten, jag är back in Malmö runt 20:e augusti. Jag säger: Väl mött!

Postat av: Anonym

Men hur gick det då? På Bilka? Greta, rest in peace o hata inte alla polacker e du snäll...

2007-08-07 @ 22:18:37
Postat av: Linnea.

bibbi: jag saknar spelemannen i täten och jag säger bara "i´m going to the bordershop" (något jag hade glömt bort och som jag även glömt bort historien kring men som jag hittade i ett inlägg i din blogg från när vi var i binz i maj förra året).
öl på möllan it is then.
någon: det gick mege godt tak. eller jag kanske överdriver lite. men det gick bra tackarnågonsomfrågar.
jag hatar inte alla polacker, bara han som körde över Gretan och Sofia, Erika och Robban.

2007-08-07 @ 23:23:26
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! Tråkigt med Katten(?):(
Googlade bloggen (för att fördriva tiden lite och inte kom ihåg adressen...)och såg artikeln om din blogg på Skugges sida, kul, kanske var länge sedan men ändåån. Lycka till i dk, idag klarar du snabbkassan lätt!!!

2007-08-08 @ 08:25:43
Postat av: Linnea.

nu blir det problems hörrni. två Elin:ar som skriver och jag kan inte hålla reda på vem som är vem. ni får helt enkelt skriva Elin.se och Elin.ie, ok?

2007-08-08 @ 16:36:37
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Linnea.

för jag bara antar att det är bäverelin som är Elin.se? Har jag rätt?

2007-08-08 @ 16:37:39
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback